اهورا سرویس

15 درصد تخفیف روی دستمزد تعمیر لباسشویی اردیبهشت 1403

تعمیر لباسشویی حتی در ایام تعطیل

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

ماشین لباسشویی سامسونگ یکی از پراستفاده ترین لباسشویی ها در ایران است که در مدل ها و ظرفیت های مختلف عرضه می شود. لباسشویی سامسونگ با بهره گیری از تکنولوژی های جدید یکی از مارک های خوب لباسشویی محسوب میشود؛ اما خرابی ماشین لباس شویی سامسونگ نیز ممکن است مانند هر لباس شویی دیگری به دلایل مختلف اتفاق بیافتد. در چنین مواقعی اگر با توجه به علائمی که در لباسشویی سامسونگ خود می بینید، بتوانید به علت خرابی لباس شویی خود پی ببرید و برای عیب یابی لباسشویی سامسونگ تان اقدام نمایید، احتمالا خودتان می توانید برخی از مشکلات بوجود آمده را برطرف نمایید. اما برخی از مشکلات به گونه ای است که باید حتما تخصص و تجربه فنی لازم برای برطرف کردن آن ها را داشته باشید.

به همین دلیل، ما در این مقاله از سایت اهورا سرویس مشکلات ماشین لباسشویی سامسونگ را بررسی کرده و با توضیح چگونگی عیب یابی لباسشویی سامسونگ سعی کرده ایم شما را با این مشکلات و راه کارهای برطرف کردن آن ها آشنا کنیم.

احتمالا اگر شما هم تجربه خرابی ماشین لباسشویی سامسونگ خود را داشته اید، می دانید که در این مواقع، عیب یابی ماشین لباسشویی یا به بیان دیگر پیدا کردن مشکل لباس شویی، می تواند بعضا بسیار مشکل باشد. دلیل این امر به چند عامل بستگی دارد. اجزای داخلی لباسشویی بسیار بهم مرتبط اند و آگاهی از ارتباطات این قطعات در عیب یابی دستگاه بسیار موثر است. همچنین داشتن اطلاعات و دانش تخصصی، در رابطه با نحوه کار ماشین لباسشویی و قطعات آن و نیز تجربه قبلی در رابطه با عیب یابی لباسشویی و هم در برطرف کردن مشکل و عیب دستگاه به شما کمک خواهد کرد.

بنابراین در صورتی که دانش لازم و کافی و تجربه قبلی در خصوص عیب یابی لباسشویی و برطرف کردن مشکلات آن را ندارید، به شما توصیه می کنیم که از افراد متخصص کمک بگیرید. به یاد داشته باشید که در شرایط کنونی، هزینه خرید لباسشویی جدید می تواند بسیار بالا باشد. بنابراین از دستکاری خودسر دستگاه خود و مراجعه به افراد آماتور پرهیز کنید!

سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی سامسونگ
صدای ماشین لباسشویی سامسونگ می تواند به دلایل مختلف، متفاوت باشد. ممکن است از لباسشویی خود صداهایی چون: تق تق، جیر جیر، صدای سنگین و یا صدای ارتعاش بشنوید.

علت احتمالی:

اشیاء خارجی، نظیر سکه یا سوزن ممکن است در پمپ یا درام افتاده باشند.
مقدار بیش از حد لباس، ممکن است باعت تولید سر و صدا شود.
آیا تمامی پایه ها بر روی زمین مستقر هستند؟

نحوه رفع مشکل :

ماشین لباسشویی را متوقف کرده و فیلتر تخلیه را بررسی کنید.
چنانچه پس از شروع به کار مجدد لباسشویی، صدا ادامه داشت، برای قطع شدن صدای ماشین لباسشویی سامسونگ خود از یک متخصص کمک بگیرید.
ممکن است محتوای داخل ماشین لباسشویی نامتعادل باشد. دستگاه را متوقف کنید و البسه را به طور مناسب تری توزیع کنید.

اهورا سرویس نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

تعمیر لباسشویی در فردیس