اهورا سرویس

15 درصد تخفیف روی دستمزد تعمیر لباسشویی اردیبهشت 1403

تعمیر لباسشویی حتی در ایام تعطیل

تعمیر تلویزیون ال جی

جهت ارتباط با ما تماس بگیرید : 09199912755

تلوزیون یکی از پرکاربرد ترین وسایل هر خانه ای به حساب می آید و کمترین خانه ای را پیدا خواهید کرد که در این زمانه تلوزیون نداشته باشد. از دیدن فیلم سینمایی یا سریال گرفته تا برای انجام امور گرافیکی و … از تلوزیون استفاده میشود. تلوزیون های ال ای دی و ال سی دی که چندین سال است مهمان خانه های ما انسان ها شده اند، به دلیل ظرافت در طراحی و قطعات به کار رفته در آن، در صورت خرابی، نیاز به تخصص و مهارت بالا در تعمیر دارد.
اگر شما صاحب یکی از این تلوزیون های نسل جدید هستید و نیاز به تعمیر تلوزیون دارید، این مطلب مناسب شما می باشد.

یکی از خدمات مجموعه اهورا سرویس تعمیر تلوزیون می باشد. فرقی ندارد تلوزیون شما الجی باشد یا سامسونگ، ایرانی باشد یا خارجی، قدیمی باشد یا جدید، متخصصین مجموعه ما قادر به تعمیر هر نوع تلوزیونی می باشند. تنها کافیست با تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید و ابتدا مشکلتان را عنوان کنید. متخصصین ما سعی میکنند در وهله ی اول با ارائه چند راهکار به حل مشکل تلوزیونتان کمک کنند. در صورتی که مشکل شما حل نشد میتوانید به صورت تلفنی هماهنگ کنید تا در سریع ترین زمان ممکن به محل شما اعزام شوند.

تعمیر تلوزیون LED نیاز به تخصص و مهارت بالایی دارد. این تلوزیون ها به دلیل طراحی صفحه تخت، دارای میلیون ها ترانزیستور و خازن هستند که به صورت میلی متری و حتی نانومتری در کنار یکدگیر قرار گرفته اند. برد های به کار رفته در این تلوزیون ها به دلیل طراحی منحصر به فرد، به سادگی قابل تعمیر نیست. از همین رو برای تعمیر تلوزیون LED یا LCD نیاز به مهارت بالا و همینطور ابزار آلات تخصصی است.

تعمیر تلوزیون الجی

تلوزیون های نسل جدید الجی که همه از نوع صفحه تخت هستند، امروزه در بسیاری از منازل ایرانی پیدا میشود. معمولا به دلیل اعتباری که برند الجی در بین مردم دنیا دارد، فروش این محصول در بسیاری از کشور ها سر به فلک میکشد. همین امر باعث میشود تا کاربرانی که از تلوزیون های صفحه تخت الجی استفاده میکنند روز به روز بیشتر و بیشتر شوند. البته که کارخانه الجی در هنگام تولید تلوزیون هایش بیشترین دقت و تخصص را خرج میکند تا محصول نهایی که به دست مشتری میرسد بدون کوچک ترین مشکلی قابل استفاده باشد. اما گاهی بعد از استفاده ی طولانی مدت یا تداخل در میزان جریان برقی که وارد دستگاه میشود یا به هر دلیل دیگری این تلوزیون ها هم دچار خرابی میشوند. در این مواقع باید چه کاری کرد ؟

 

تعمیر تلوزیون الجی در شهریار

 

یکی از مناطقی که سرویس تعمیر تلوزیون الجی در آن توسط مجموعه اهورا سرویس ارائه میشود، شهرستان شهریار می باشد. تعمیر تخصصی تلوزیون الجی در شهرستان شهریار یکی از خدماتیست که توسط ما ارائه میشود. درحالی که عمده مردم تهران برای راحتی زندگی به اطراف این استان نقل مکان کرده اند، شهرستان شهریار یکی از قابل توجه ترین مناطقیست که این اتفاق برایش افتاده است. با افزایش جمعیت در شهرستان شهریار و حومه شهر، نیاز به خدمات و سرویس های تخصصی نیز بیشتر احساس میشود. تعمیر ماشین لباسشویی، تعمیر تلوزیون و … از جمله نیازهاییست که این روز ها در شهرستان شهریار دیده میشود. اگر شما هم ساکن شهریار هستید و نیاز به تعمیر تلوزیون در شهریار دارد کافیست با تلفن های تماس موجود در سایت تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن متخصصین ما به محل شما اعزام شوند.

تعمیر تخصصی تلوزیون الجی در کدام مناطق شهریار صورت میگیرد ؟

تعمیر تلوزیون الجی یکی از خدماتیست که توسط مجموعه به صورت تخصصی ارائه میشود. متخصصین و تجهیزات استاندارد تعمیر تلوزیون از جمله ویژگی های بارز مجموعه اهورا سرویس می باشد. فرقی ندارد که شما ساکن کجای شهریار باشید. تعمیر تلوزیون الجی در تمام مناطق شهریار صورت میگیرد. از جمله مناطقی که میتوان به آن اشاره کرد، به شرح زیر می باشد :

سعید آباد، خادم آباد، وحیدیه، رزکان، رضی آباد، شهرک کمیته، شهرک مخابرات، وایین، شهرک اداری، فردوسیه، امیریه، فرارت، انجم آباد، اصیل آباد و … .
اگر شما نیز ساکن یکی از مناطق و روستا های شهریار هستید جای هیچ نگرانی نیست. در صورت نیاز به سرویس تعمیر تلوزیون الجی در شهریار کافیست با تلفن های تماس موجود در سایت تماس بگیرید.