اهورا سرویس

15 درصد تخفیف روی دستمزد تعمیر لباسشویی اردیبهشت 1403

تعمیر لباسشویی حتی در ایام تعطیل

ارور ماشین لباسشویی قدیمی سامسونگ

در این سری از مقالات ارور ماشین لباسشویی از وبسایت اهورا سرویس، به بررسی برخی از ارور های لباسشویی های قدیمی سامسونگ می پردازیم. اگر شما نیز در خانه یا محل کارتان ماشین لباسشویی قدیمی سامسونگ دارید و گاها با ارور هایی هنگام استفاده مواجه میشوید، پیشنهاد میکنیم حتما تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

 

ND، 5E
آیا تخلیه نمی واشر نتواند به عرض 15 دقیقه تخلیه. مسیر تخلیه ماشین برای مسدود کردن یا محدودیت را بررسی کنید. پاک کردن فیلتر مورد بزرگ در پمپ تخلیه. اگر پمپ تخلیه معیوب و یا آسیب دیده است، جایگزین آن شود.
مشاهده راهنمای تعمیر به تعمیر آن را به خودتان پمپ تخلیه

LO، DE، DE1
درب باز کردن خطا درب نتواند به باز کردن پس از 7 تلاش. سیم برق را بکشید واشر و باز کردن درب، با استفاده از نیروی در صورت نیاز (با استفاده از نیروی اغلب خسارت درب مونتاژ قفل / سوئیچ). به جای مونتاژ اگر آن را آسیب دیده یا معیوب.
مشاهده راهنمای تعمیر آن را تعمیر خود را درب مونتاژ قفل / سوئیچ، برد کنترل الکترونیکی

NF، 4E
آب پر کنید مشکل واشر پر به مدت 40 دقیقه و یا سطح آب می کند! 6 دقیقه تغییر دهید. اطمینان حاصل کنید که فوستس تامین آب پشت ماشین به طور کامل باز می شود. خطوط پر آب برای تاب برداشتن و انجماد را بررسی کنید. دریچه ورودی آب را بررسی کنید. اگر دریچه های معیوب هستند، جایگزین مونتاژ شیر ورودی آب.
مشاهده راهنمای تعمیر آن را تعمیر خودتان مونتاژ شیر ورودی آب

FL، DE، DE1
درب خطا قفل نتواند پس از 7 تلاش برای قفل کنید. سیم برق را بکشید واشر و بررسی اتصالات دسته سیم کشی به مجمع قفل درب. اگر اتصالات سیم کشی صدا هستند، جایگزین مونتاژ قفل درب.
مشاهده راهنمای تعمیر آن را تعمیر خود را قفل درب / مونتاژ سوئیچ

LE
سطح آب سطح آب پایین پائین تر از سطح مجدد در طول شستشو یا شستشو چرخه. نشت در وان واشر و دیگر قطعات آن را بررسی کنید. بررسی نصب و راه اندازی سیستم تخلیه. آب می تواند سیفون از واشر اگر آن را به درستی نصب نشده است.
وان بیرونی، شیلنگ
IE,1E
شکست سنسور سطح آب سیم برق را بکشید واشر. اتصالات سیم مهار بین سنسور سطح آب و اصلی هیئت مدیره کنترل الکترونیکی را بررسی کنید. اگر ارتباط خوب هستند، جایگزین سنسور فشار سطح آب سنسور سطح آب

OE
آب سرریز سنسور سطح آب سرریز تشخیص می دهد. اگر واشر سرشار است، بررسی دریچه ورودی آب. اگر این دریچه ها بسته نمی کردن جریان آب به درستی، جایگزین مونتاژ شیر ورودی آب. اگر واشر است سرشار نیست، سنسور سطح آب معمولا نیاز به جا شود.
مشاهده راهنمای تعمیر آن را خودتان برطرف ورودی آب دریچه، سطح آب سنسور

DC، UE
بار نامتعادل بار به عنوان نامتعادل در طول چرخش نهایی شناسایی شده است. سبد نمی خواهد بیش از 150 دور در دقیقه چرخش وقتی که این کد نمایش داده می شود. لغو چرخه و یا اجازه دهید آن را به پایان. تنظیم بار و ببینید که اگر واشر چرخش به درستی. اگر نه، بازرسی سیستم تعلیق و جایگزین هر گونه قطعات معیوب.
قطعات سیستم تعلیق

E2، bE2
کلیدی گیر کرده یک کلید بر روی کنترل پنل گیر کرده است. سعی کنید به کلید آزاد.

DS
درب باز است در طول قفل کردن کنترل تشخیص دهد که درب ماشین باز است در حالی که آن را در حال قفل شده است. با استفاده از حالت تست تشخیصی برای بررسی مونتاژ درب قفل / سوئیچ. اگر مونتاژ درب قفل / سوئیچ معیوب است، جایگزین آن شود.
مشاهده راهنمای تعمیر آن را تعمیر خود را قفل درب / مونتاژ سوئیچ

TE,TE1
دمای آب بیش از حد بالا یا خیلی پایین با استفاده از حالت تست تشخیصی برای تعیین درجه حرارت آب اقدامات برد کنترل الکترونیکی است. اگر دمای آب واقعی متفاوت است، جایگزین سنسور دما (همچنین مقاومت گرمایی نامیده می شود).
دما (ترمیستور)

3E
سیگنال از درایو سرعت سنج موتور سیم برق را بکشید واشر. اتصالات سیم مهار در موتور درایو و برد کنترل الکترونیکی را بررسی کنید. اگر ارتباطات سیم کشی صدا، موتور درایو یا سرعت سنج (همچنین به نام سنسور سالن) ممکن است نیاز به جا شود.
مشاهده راهنمای تعمیر به تعمیر آن را به خودتان درایو موتور، سرعت سنج (تاخو)

Hr
ساعت بخاری شکست پس از پس از بخاری جزء در اصلی هیئت مدیره کنترل الکترونیکی است. سیم برق را بکشید واشر برای 5 دقیقه به تنظیم مجدد هیئت مدیره کنترل الکترونیکی، و پس از آن در ماشین وصل کنید. اگر کد باز می گرداند، جایگزینی هیئت مدیره کنترل الکترونیکی.
مشاهده راهنمای تعمیر آن را خودتان تعمیر برد کنترل الکترونیکی
NF1، 4E2
ارتباط آب سرد و گرم هستند ارتباط برقرار معکوس سرد و گرم لوله های آب پر آب به درستی.
2E
شکست برد کنترل سیم برق را بکشید واشر برای 5 دقیقه به تنظیم مجدد بردو پس از آن در ماشین وصل کنید. اگر کد باز می گرداند، جایگزینی برد.
مشاهده راهنمای تعمیر آن را خودتان تعمیر برد کنترل الکترونیکی
SUD، SUD کف بیش از حد واشر است کف صابون بیش از حد. استفاده از مقدار مناسب از راندمان بالا تنها مواد شوینده (HE) لباس های شسته شده.
He مواد شوینده

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تعمیر لباسشویی در فردیس